Loading

social media παρέχουν έναν απλό αλλά αποτελεσματικό τρόπο, ιδίως μέσω των Instagram stories, ώστε να δημιουργήσετε έναν ”ντόρο” γύρω από το brand σας κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Δοκίμασε τις διαδραστικές αναρτήσεις

Οι διαδραστικές αναρτήσεις στα social media ενθαρρύνουν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τη δημοσιευμένη ανάρτηση κάνοντας like, σχολιασμό, αποθήκευση, κοινή χρήση ή κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο.

Ενώ κάθε πλατφόρμα social media μπορεί να έχει ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που δεν έχουν οι άλλοι, αυτές οι αναρτήσεις συνήθως έχουν τη μορφή:

  • Κουίζ και δημοσκοπήσεων
  • Ερωτήσεων
  • Tag φίλων
  • Giveaway ή διαγωνισμών φωτογραφίας
  • Ετικέτες προϊόντων
  • Σύνδεσμοι με δυνατότητα κλικ

On action

Δώστε λάμψη στις ερωτήσεις σας

Το να ντύνετε τις αναρτήσεις σας στα social media με πούλιες, λάμψεις και νιφάδες χιονιού θα δώσετε τον σωστό τόνο και την ατμόσφαιρα και θα δημιουργήσετε την τέλεια εμπειρία χρήστη. Συνδυάζοντας τις φωτογραφίες των κεφαλίδων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλου περιεχομένου σας με τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα του ιστότοπού σας ή των φυσικών καταστημάτων σας θα καταστήσει το brand σας αναγνωρίσιμο και θα προσθέσει στην τέλεια ροή όλων των καναλιών.

Αλλά η δημιουργία μιας ζεστής ατμόσφαιρας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι ακόλουθοί σας θα σχολιάσουν αυτόματα και θα κάνουν like στις αναρτήσεις σας.

Επομένως, θα ήταν καλύτερο να τους δώσετε έναν λόγο να το κάνουν. Και ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι να τους κάνετε μια ερώτηση:

Χρησιμοποιήστε καρουζέλ για να δημιουργήσετε διαδραστικές αναρτήσεις πολλαπλών επιλογών

Τα καρουζέλ είναι η σωστή επιλογή, εάν θέλετε να αυξήσετε την αφοσίωση και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Τα καρουζέλ του Instagram έχουν διπλάσια έκθεση καθώς ο αλγόριθμος τα δείχνει δύο φορές στον ακόλουθο σας. Την πρώτη φορά θα δουν την πρώτη διαφάνεια και την επόμενη φορά αυτή που έχει την καλύτερη απόδοση.

Αυτές οι αναρτήσεις πολλαπλών εικόνων (ή πολλαπλών βίντεο) στα social media είναι ιδανικές για την χριστουγεννιάτικη καμπάνια μάρκετινγκ. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε πολλά προϊόντα ή υπηρεσίες ταυτόχρονα, ντύνοντάς τα με χρώματα με θέμα τις γιορτές.

Κάντε tag έναν φίλο για να μοιραστείτε τη μαγεία των Χριστουγέννων

Όλη η περίοδος των γιορτών έχει να κάνει με τη συνεύρεση. Γιατί λοιπόν να μην το χρησιμοποιήσετε ως μια απλή αλλά αποτελεσματική τακτική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δημοσιεύσετε μια μαγευτική φωτογραφία ή ένα βίντεο και να προσκαλέσετε τους ακόλουθούς σας να προσθέσουν ετικέτα στο άτομο με το οποίο θα ήθελαν να μοιραστούν την εμπειρία.

Ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ευκαιρία για να προωθήσετε τις χριστουγεννιάτικες εκπτώσεις σας, μπορείτε επίσης να επιλέξετε την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας.

ορηγείτε παντού, μπορείτε να προσπαθήσετε να κάνετε 12 ημέρες ευθυμίας και δώρα.

Ο διαγωνισμός φωτογραφίας προχωρά πολύ – ειδικά αν ασχολείστε με το φαγητό, την ομορφιά, τη διακόσμηση του σπιτιού ή τις εικαστικές τέχνες.

Προσκαλέστε τους ακόλουθούς σας να σας κάνουν tag στις δημοσιεύσεις που δημιουργούν για το δώρο και να τις μοιραστούν στο προφίλ σας. Θα λάβετε τόνους αφοσίωσης, νέους ακόλουθους, αναφορές και περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που δημιουργείται από τους χρήστες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέγετε τον καλύτερο διαγωνιζόμενο κάθε μέρα.

Δημιουργήστε τον τέλειο πίνακα Pinterest με θέμα τα Χριστούγεννα

Σκορπίστε λίγη εορταστική ευθυμία στο Pinterest δημιουργώντας τον τέλειο Χριστουγεννιάτικο πίνακα. Εστιάστε στον κλάδο σας ή σκεφτείτε πώς μπορείτε να συσχετίσετε ένα συγκεκριμένο θέμα για να προσθέσετε ορισμένα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους πίνακες που δημιουργείτε.

Επαγγελματική συμβουλή: Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε μια σαφή παρότρυνση για δράση και έναν σύνδεσμο προς τον αντίστοιχο προορισμό στον ιστότοπό σας.

Δημοσιεύστε μια δημοσκόπηση για να αυξήσετε την αφοσίωση

Σχεδόν κάθε πλατφόρμα στα social media προσφέρει τη δυνατότητα δημοσκόπησης, οπότε γιατί να μην τη χρησιμοποιήσετε ως χριστουγεννιάτικη ανάρτηση;

Ενώ το Twitter, το Facebook και το LinkedIn προσφέρουν δημοσιεύσεις δημοσκοπήσεων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μορφή στο Instagram και στο TikTok Stories!

Αυτή είναι η τέλεια ευκαιρία για να μάθετε περισσότερα για τις συνήθειες, τις ανάγκες και τα σημεία πόνου του κοινού-στόχου σας, διατηρώντας το διασκεδαστικό και ελκυστικό.

Δημιουργήστε ένα κουίζ ιστορίας στο Instagram
Τα κουίζ είναι πάντα μια εξαιρετική ιδέα καθώς είναι εξαιρετικά διαδραστικά. Αλλά έχετε δοκιμάσει ποτέ να χρησιμοποιήσετε τα Instagram Stories για αυτό;

To do list

  • Δημιουργήστε ένα θέμα με τα Χριστούγεννα
  • Δημιουργήστε μια σειρά από Ιστορίες
  • Προσθέστε τη λειτουργία Κουίζ ή τη λειτουργία Ερώτηση
  • Προσθέστε τρεις επιπλέον ιστορίες με αποτελέσματα και προσθέστε έναν σύνδεσμο που οδηγεί στην αντίστοιχη σελίδα προορισμού
Christmas Posting by Unsplash

Social Media και Χριστούγεννα

Δημιουργήστε περιεχόμενο με θέμα τις διακοπές
Αυτή είναι η ευκαιρία σας να λάμψετε στα social media και να διασκεδάσετε.

Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου και προγραμματίστε έναν καθορισμένο αριθμό αναρτήσεων για να γιορτάσετε τις διακοπές, είτε πρόκειται για μία ημέρα είτε για περίοδο μερικών εβδομάδων. Μπορείτε να δημιουργήσετε μερικά πρωτότυπα γραφικά με τη βοήθεια ενός σχεδιαστή ή να το κάνετε μόνοι σας, με προγράμματα επεξεργασίας όπως το Canva. Μόλις καταλήξετε σε ένα σχέδιο, μπορείτε να το βελτιστοποιήσετε για πολλά δίκτυα.

Οπτικοποιήστε το θέμα στον ιστότοπο, το κατάστημα ή την εφαρμογή σας

Οι εορταστικές καμπάνιες είναι η τέλεια δικαιολογία για να εμπλουτίσετε τον ιστότοπό σας και τα social media κανάλια με λίγη εορταστική ευθυμία. Γιατί να μην δημιουργήσετε μια νέα εικόνα κεφαλίδας για τα social media σας εκτός από το περιεχόμενο που μοιράζεστε;

Προσφέρετε κάτι επιπλέον στο κοινό των social media

Προσθέστε ένα εποχικό δώρο με κάθε αγορά ή δημιουργήστε μια μεγαλύτερη, πιο ελκυστική προσφορά για τους ακόλουθούς σας στα social media.

Αξίζει να αφιερώσετε κάποιο προϋπολογισμό σε πληρωμένες διαφημίσεις, για να αποφύγετε την υπερβολική προώθηση στο προφίλ της σελίδας σας και στις αναρτήσεις που βλέπουν οι ακόλουθοί σας. Υπάρχει μια ποικιλία social media καναλιών που προσφέρουν διαφημιστικό χώρο, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Twitter, Instagram, TikTok και Pinterest.

Επομένως, εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία για να ελέγξετε εάν διαφήμιση στα social media λειτουργεί για την επιχείρησή σας με τη βοήθεια εποχιακών αυξήσεων στη δραστηριότητα.

Οργανώστε μια κλήρωση δώρων

Οι πελάτες αγαπούν τα κίνητρα, ειδικά αν δεν απαιτείται αγορά.

Εάν ο προϋπολογισμός σας το επιτρέπει και είναι κατάλληλος για την επιχείρησή σας, κάντε μια κλήρωση. Μπορείτε να δημιουργήσετε μεγάλη αφοσίωση με έναν διαγωνισμό στα social media όπως το Instagram. Μπορείτε επίσης να ενθαρρύνετε την υποβολή φωτογραφιών ή να τους ζητήσετε να μοιραστούν τις αναρτήσεις σας. Βεβαιωθείτε ότι οι ημερομηνίες και οι κανόνες του δώρου είναι σαφείς και ότι έχετε κάποιον υπεύθυνο για την προώθηση, καθώς συνήθως απαιτούν άμεσες απαντήσεις.

Προγραμματίστε το περιεχόμενο και την αυτοματοποίηση

Όσο μεγαλύτερες είναι οι διακοπές, τόσο πιο έντονη και οργανωμένη θα είναι η δουλεία που θα προηγηθεί. Ο προγραμματισμός περιεχομένου εκ των προτέρων θα απελευθερώσει πολύ χρόνο και θα εισαγάγει λίγη ηρεμία στο πρόγραμμά σας.

Γράψτε μερικά σχετικά άρθρα και προγραμματίστε τη δημοσίευση για τις διακοπές. Γράψτε τις αναρτήσεις στα social media για όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες και επιλέξτε τον βέλτιστο χρόνο ανάρτησής τους. Συμπληρώστε το ημερολόγιο περιεχομένου σας τώρα, ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό αργότερα.

Δώστε συμβουλές – δωρεάν

Μοιραστείτε μερικά ”αθώα” μυστικά. Αυτό λειτουργεί καλύτερα εάν ασχολείστε κυρίως με επιχειρήσεις καθημερινά, καθώς οι περισσότερες από τις υπηρεσίες σας, ακόμη και οι συμβουλές, παρέχονται συνήθως με σημαντικό κόστος.

Μοιραστείτε χρήσιμες και εκπαιδευτικές συμβουλές σε σχέση με τις διακοπές, ειδικά αν δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια μεγάλη προσφορά τιμών.

Επενδύστε στο newsletter

Τα social media αποτελούν ένα ισχυρό μέσο, ​​αλλά όπως κάθε κανάλι μάρκετινγκ, γίνονται ακόμα πιο αποτελεσματικά όταν χρησιμοποιούνται ως μέρος μιας καμπάνιας παντός καναλιού. Εμπνεύστε τους πελάτες σας για τις διακοπές που έρχονται στέλνοντας ένα email. Αποφύγετε να είστε υπερβολικά προωθημένοι και επικεντρωθείτε στο να είστε χρήσιμοι.

Ένας άλλος τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε είναι να στείλετε μια ειδική προσφορά στους πιστούς πελάτες σας στους οποίους μόνο αυτοί έχουν πρόσβαση. Εξατομικεύστε το μήνυμα και, αν το καταλάβετε σωστά, θα εκφράσετε τις ευχαριστίες σας, θα τους κάνετε να αισθάνονται ξεχωριστοί και να πουλήσουν!

Η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου είναι επίσης μια υπέροχη στιγμή για να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες ανάπτυξης στα social media. Λάβετε υπόψη σας όλα τα παραδείγματα ως δημιουργική έμπνευση και συνδυάστε τα με τη δημιουργικότητα και την ταυτότητά σας για να βεβαιωθείτε ότι θα έχετε τη μέγιστη απόδοση επένδυσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts